۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تحلیل حاج‌رضایی از خداحافظی جباری از تیم ملی/ پُرکردن جای مجتبی دشوار است

تحلیل حاج‌رضایی از خداحافظی جباری از تیم ملی/ پُرکردن جای مجتبی دشوار است

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه از خداحافظی مجتبی جباری از بازی در تیم ملی فوتبال ایران متاسف است، گفت: جباری هافبک باهوش و بازیسازی است که پُر کردن جای او در تیم ملی دشوار است؛ با این تفاسیر کارلوس کی‌روش با یک چالش دیگر برای پیدا کردن هافبک خلاق و طراح مواجه است.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی فوتبال ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فوتبال ایران در سال‌های اخیر دو هافبک بسیار خوب و بازیساز به نام‌های محرم نویدکیا و مجتبی جباری داشته است. نویدکیا که به خاطر مصدومیت‌های پی در پی نتوانست آنطور که باید و شاید در تیم ملی بازی کند. مجتبی جباری هم مثل نویدکیا بازیکن باهوش و خلاقی است که نبودش در استقلال در این فصل کاملا مشهود بود.

وی با تاکید بر اینکه در این مواقع باید به تصمیم یک بازیکن برای خداحافظی از تیم ملی احترام بگذاریم، یادآور شد: به طور دقیق نمی‌دانم علت خداحافظی جباری چه بود ولی از نبود این بازیکن در تیم ملی تاسف می‌خورم. حضور در مسابقات جام جهانی می‌تواند برای هر بازیکنی افتخار آمیز و خاطره انگیز باشد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: با این خداحافظی، کارلوس کی‌روش با یک چالش دیگر در راه جام جهانی مواجه شده است. او حالا باید دنبال یک هافبک طراح و خلاق دیگر باشد تا به جای جباری در زمین استفاده کند. هرچند معتقد پُر کردن جای جباری بسیار دشوار است.

حاج رضایی در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمالا از اشکان دژآگه در پست مجتبی جباری استفاده خواهد شد، گفت: هر بازیکنی خصوصیات خاص خودش را دارد. البته بازیکنانی هم داریم که توانایی بازی در چند پُست را دارند ولی با جابجایی در یک پست دیگر، کیفیت کارشان پایین می‌آید. در یکی از مسابقات تیم ملی اشکان دژآگه برای دقایقی در پست پشت مهاجم بازی کرد ولی کارایی‌اش را از دست داد.

وی تاکید کرد: دژآگه بازیکنی است که در کانال طولی زمین و بخصوص در سمت راست خوب بازی می‌کند. اگر اشکان وسط زمین بازی کند، قطعا ما دو بازیکن را از دست خواهیم داد. یکی جباری که از تیم ملی خداحافظی کرده و دیگری دژآگه که کیفیت بازی‌اش پایین می‌آید. به نظرم باید کادر فنی تیم ملی در جستجوی یک بازیکن خلاق و طراح دیگر جای جباری باشد.

 

کد خبر 2264846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha